ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

مینا غلامی

دلم داره کم‌کم تکون می‌خوره، عجیبه!
ولی خوبه حالم یه کم
چقد احتمالش زیاده که من
یکی از همین روزا عاشق بشم!

یکی واردِ داستانم شده
که انگار دوسَم داره وقعا"!
داره زندگی‌مو عوض می‌کنه
داره برمی‌گردونه من رو به من!

یکی که تو رویام نبوده ولی
همه چی‌مو داره رقم می‌زنه
یکی که می‌دونم بگیره دلم
کنارم تا خونه قدم می‌زنه!

منی که می‌ترسیدم از رابطه!
گذاشتم ادامه بده راه‌شو
خودم فک نمی‌کردم این قدر زود
بشه حدس زد رنگِ دل‌خواه‌شو!

یه احساس وابستگی بین ماست
یه احساسی که عین دوست داشتنه!
نمی‌شناسم اون‌و به خوبی
ولی چقد ذهنیاتش شبیه منه!

از آینده می‌ترسم اما می‌خوام
ببینم خدا چی برام خواسته!
چی شد باورش کردم این آدم‌و!
قضا و قدر به خدا راسته!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد