ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری
ماهرویان

ماهرویان

ای که از کوچه‌ی معشوقه‌ی ما می‌گذری

سیما نوذری

تصمیم داشتم که تو را یک غزل کنم
وقتش رسیده است به قولم عمل کنم!
 
این یک معادله است که مجهول‌هاش را
باید به انزوا بکشانم و حل کنم
 
کندوی‌مان عصاره‌ی نیش و کنایه‌هاست
زنبور می‌شوم که لبت را عسل کنم
 
راحت کنار می‌کشم از این بهانه‌ها
تا شانه‌های خالی خود را بغل کنم
 
بوسیدنت خلاف قوانین کشور است
باید عمل به شیوه‌ی بین الملل کنم
 
من روی خط زلزله‌ات ایستاده‌ام
قصدم نبود فاصله‌ای را گسل کنم
 
باید به فکرهای سیاهم جهت دهم
اصلاً درست نیست تو را مبتذل کنم!

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر نظام دوست یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:53 http://sokoot-e-kavir.blogfa.com

سلام
کلا از این همه شعر خوب که میذاری ممنونم .
موفق باشی

سلام
لطف دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد